Komorni ciklus Simfonijskog orkestra HRT-a

Nakon tjedana izolacije, snimanja izvedbi kod kuće, razdvojenosti od kolega i nemogućnosti zajedničkog muziciranja uživo, Hrvatska radiotelevizija (HRT) polako stvara nove okolnosti za interakciju glazbenika i publike.

Članovi Simfonijskog orkestra HRT-a okupljeni u komorne sastave održat će ciklus od četiri koncerta od 26. do 29. svibnja u 20 sati u Studiju 7 na Hrvatskoj radioteleviziji koje će zabilježiti i za radijski i za televizijski program, i koji će se moći čuti u izravnom prijenosu na Trećem programu Hrvatskoga radija te vidjeti u live streamu na našem YouTube kanalu, a potom u programu HTV-a. Na neki način, to je povratak počecima ansambala HRT-a, kada su njihovi nastupi bili isključivo vezani uz program te dostupni putem izravnih prijenosa i snimanja.

Kako su nam doživljaji u koncertnim dvoranama i dalje uskraćeni, internetski, radijski i televizijski medij je taj koji će nam omogućiti užitak u muziciranju i komunikaciji glazbenika i slušatelja. Nadamo se da je to ujedno početak povratka publike glazbenicima i glazbenika publici čije je krajnje odredište susret na koncertima uživo.


26. svibnja u 20 sati

Luka Sorkočević: 6. simfonija u D-duru
Georg Philipp Telemann: Koncert za 3 trube, timpane i gudače, TWV 54: D4
Ottorino Respighi: Stari plesovi i arije, 3. suita

27. svibnja u 20 sati

Pēteris Vasks: Meditacija iz 4. gudačkog kvarteta
Aleksandar Glazunov: Rêverie orientale, za klarinet i gudački kvartet
Josip Štolcer Slavenski: Pjesme moje majke, za alt i gudački kvartet
Petar Iljič Čajkovski: Adagio molto, za harfu i gudački kvartet
Antonín Dvořák: Bagatelles, op. 47

28. svibnja u 20 sati
Charles Gounod: Petite symphonie, za flautu, 2 oboe, 2 klarineta, 2 fagota i 2 roga
Johannes Brahms: Varijacije na Haydnovu temu, op.56 a (obr. Hugh Bowman) za flautu, 2 oboe, 2 klarineta, 2 fagota i kontrabas

29. svibnja u 20 sati
Amando Ivančić: 3. simfonija u D-duru
Joseph Haydn: Koncert za violončelo i orkestar u C-duru, Hob. VIIb: 1
Edvard Grieg: Suita Holberg, op. 40